Annons:
Etikettmusikproduktion-ifokus
Läst 1179 ggr
AnnikaBrandt
3/27/12, 12:07 PM

Medarbetare sökes!

Sajten söker Medarbetare!

Musikproduktion.ifokus söker?

Sajten söker Medarbetare för att hålla sidan fräsh och attraktiv. Men söker också de som kan skriva artiklar

Ingen lön betalas ut!

Om Sajtvärd inte anser att ni bidrar med någon framgång för sidan, så kan sajtvärden välja att dra tillbaka dina medarbetar-tillgångar. Men meddelande om sajtvärdens "missnöje" meddelas ungefär en vecka iförväg innan den eventuella medarbetar-tillgången dras ifrån. Detta för att medarbetaren ska ha chans att kontakta Sajtvärd eller ändra sin aktivitet på sidan.

Det bästa är om ni kan tänka sig kunna vara Medarbetare med flera uppgifter…

Sökes

  • Aktivitets medarbetare:
    Din uppgift är att vandra omkring på sajten och se till att aktiviteten är hög och att hålla folk på sajten på gott humör.

    Antalet nerlagd tid på detta arbete:
    Inget speciellt, bör du bör vara aktiv någon gång minst en liten gång om dagen. Men inget direkt krav.
    _
    Antal platser:_ 1-3

  • Artikel medarbetare:
    Din uppgift att skriva artikel i respektive grupp/kategori. Jag ser helst att ni har någon for av erfarenhet utav artikelskrivandet och framför allt, viktigast är att ni har erfarenhet utav det ämnet du får i uppdrag att skriva om.

    Antalet nerlagd tid på detta arbete:
    Ser helst en artikel i veckan, per kategori. Men det är inte hela världen.

    Antal platser: 1-9

  • Support Medarbetare
    Ni finns till hands för supportfrågor för sajten. Som om hur sajten fungerar och m.m. Kunna ge svar på tekniska och praktiskta frågor om just musikproduktion.ifokus.se om hur postning m.m. fungerar. Du som söker bör därav ha goda kunskaper i just hur sajt på iFokus fungerar.

    Antalet nerlagd tid på detta arbete:
    Du bör kunna logga in minst en gång om dagen, för att kontrollera sidan och tråden för support-ärenden.

    Antal platser: 1-2

Hur ansöker jag?

  • Sänd ett meddelande till mig (AnnikaBrandt)
  • Märk meddelandets ämnesrad
    "Medarbetare sökes: [Dem 'tjänsten' du söker]
  • Skriva lite utförligt om dina erfarenheter i just detta ämne, hur mycke tid tror du kan lägga ner m.m

Jag kommer försöka ge medarbetar-befogenheter till de som kan även ha tid med att jobba med mer än en position.

OBS.. Inga ansökningar som är skriva här som kommentarer är gilltliga!! Men har ni ytterligare frågor ställ de gärna här.

Tänk på att det sitter en levande själ bakom dataskärmen

Sajtvärd: musikproduktion

Mina länkar:

Hemsida: http://www.annikabrandt.com
Youtube-kanal: http://www.youtube.com/BrandtAnnika

Annons:
Upp till toppen
Annons: