Annons:
Etikettdiskussioner-övrigt
Läst 1272 ggr
Niklas
2012-03-24 09:34

Musikproduktion iFokus

Här är några frågor om dig och ditt intresse för musikproduktion.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Wand
2012-03-24 11:57
#1

På "har du någon musikutbildning?" så svarade jag "annat alternativ" då jag är mitt i min utbildning. Jag går musik på gymnasiet och har 1 år kvar drygt. 

Har sjungit i hela mitt liv, bokstavligt talat, då jag t.o.m nynnade till musik innan jag lärde mig att säga mitt första ord.
Spelat gitarr sedan jag var 12 och har nu börjat spela piano. Började skriva musik i 12-årsåldern också, pappa kompade och jag skrev!

Sjunger och spelar inte i band då jag inte funnit något att "joina", men jag är en nöjd soloartist.

Har inte givit ut någon egen musik, det närmsta detta jag kan komma är väl att min far och jag spelade in en skiva hemma tillsammans som vi gav till några släktingar i julklapp.

Jag och en klasskompis håller på att skriva lite musik nu som vi ska spela in och bränna ut, så vi får väl se hur det går.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[GunillaR]
2012-03-24 19:29
#2

Jag  har faktiskt sjungit till ett rockband en gång i tiden Flört Men det var längesedan och den karriären blev inte långlivad. Problemet var att på den tiden fanns det inte så många kvinnliga artister. Grabbarnas musik låg oftast i annan tonart.

Tänk så många möjligheter det finns idag att göra musik!

Upp till toppen
Annons: